
Dlaczego wizerunek marki jest ważny?
Reklama, Biznes, KulturaCo to jest wizerunek marki?
Jesteś konsumentem pewnych marek, produktów. Nie myślisz teraz o nich, ale gdy powiem Gilette, w Twojej głowie zaczną piętrzyć się skojarzenia związane z marką.
Dla Gilette będzie to pewnie: niezawodna,…

SEO Copywriting – Skuteczne pozycjonowanie strony internetowej
Poradnik dla firmSEO copywriting (Search Engine Optimization copywriting), jest to technika pisania szczególnych tekstów na stronę internetową. Teksty te są odpowiednio zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarki internetowej (w przypadku Polski jest to wyszukiwarka…

„Nazwij to inaczej!” Czyli jak wybrać nazwę dla swojej firmy.
Poradnik dla firm
Dzięki nazwom myślimy! Cały świat, zarówno ten materialny, jak i ten abstrakcyjny posiada elementy, które jakoś musimy przywołać do pamięci. Służą do tego nazwy, są one niejako etykietami dla tych elementów. Każdy element…

Reklama w sztuce i kulturze – wywiad z Jakubem Biegajem, dyrektorem naczelnym Teatru Syrena w Warszawie.
Reklama, Biznes, Kultura, WywiadyJakub Biegaj - Dyrektor Teatru Syrena w Warszawie
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. W latach 2008-2010 kierował Działem Promocji Teatru Wielkiego-Opery Narodowej. Był także doradcą…

Logo, zbędny dodatek czy ważny element firmy?
Reklama, Biznes, KulturaPytanie niby błahe, z pozoru może nawet retoryczne... ,,No oczywiście, że logo to integralna i ważna część wizerunku przedsiębiorstwa!” Gdyby jednak faktycznie było to takie oczywiste, nie czułbym potrzeby napisania tego krótkiego…