wizerunek firmy

Dlaczego wizerunek marki jest ważny?

Co to jest wizerunek marki? Jesteś konsumentem pewnych marek, produktów. Nie myślisz teraz o nich, ale gdy powiem Gilette,  w Twojej głowie zaczną piętrzyć się skojarzenia związane z marką. Dla Gilette będzie to pewnie: niezawodna,…
seo copywriting

SEO Copywriting – Skuteczne pozycjonowanie strony internetowej

SEO copywriting (Search Engine Optimization copywriting), jest to technika pisania szczególnych tekstów na stronę internetową. Teksty te są odpowiednio zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarki internetowej (w przypadku Polski jest to wyszukiwarka…
naming

„Nazwij to inaczej!” Czyli jak wybrać nazwę dla swojej firmy.

Dzięki nazwom myślimy! Cały świat, zarówno ten materialny, jak i ten abstrakcyjny posiada elementy, które jakoś musimy przywołać do pamięci. Służą do tego nazwy, są one niejako etykietami dla tych elementów. Każdy element…
Untitled 2

Reklama w sztuce i kulturze – wywiad z Jakubem Biegajem, dyrektorem naczelnym Teatru Syrena w Warszawie.

,
Jakub Biegaj - Dyrektor Teatru Syrena w Warszawie Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. W latach 2008-2010 kierował Działem Promocji Teatru Wielkiego-Opery Narodowej. Był także doradcą…
Untitled 1

Logo, zbędny dodatek czy ważny element firmy?

Pytanie niby błahe, z pozoru może nawet retoryczne... ,,No oczywiście, że logo to integralna i ważna część wizerunku przedsiębiorstwa!” Gdyby jednak faktycznie było to takie oczywiste, nie czułbym potrzeby napisania tego krótkiego…