Sztuka w reklamie, czy to się opłaca?

Zdania na temat wykorzystywania dzieł sztuki w reklamie są podzielone. Widać to szczególnie wśród opinii środowiska (ludzie kultury vs ludzie reklamy). Krytyka takich zabiegów nie spowodowała jednak ich zaniechania. Wręcz przeciwnie.…

Google Analytics – darmowa statystyka dla Twojej firmy cz.2

Jakie dane dostarcza Google Analytics? Jak je prawidłowo zinterpretować? Zanim zaczniesz czytać dalej, upewnij się, że zapoznałeś się z pierwszą częścią artykułu. Google Analytics to potężne narzędzie, które dostarcza…

Najbardziej kontrowersyjne reklamy wszechczasów.

Najpierw myśl, potem działaj. Ford Motor Co. nie zastosował się do tej powszechnie znanej zasady i w 2013 roku musiał przeprosić za serię skandalicznych reklam, które przedstawiały skrępowane i zakneblowane kobiety w bagażniku…

Google Analytics - darmowa statystyka dla Twojej firmy cz.1

Co to jest Google Analytics? Google Analytics to potężne narzędzie do analizy statystyk stron WWW, aplikacji mobilnych, e-kiosków oraz innych urządzeń. W 2005 roku firma Google udostępniła usługę Analytics za darmo dla wszystkich…

Dlaczego wizerunek marki jest ważny?

Co to jest wizerunek marki? Jesteś konsumentem pewnych marek, produktów. Nie myślisz teraz o nich, ale gdy powiem Gilette,  w Twojej głowie zaczną piętrzyć się skojarzenia związane z marką. Dla Gilette będzie to pewnie: niezawodna,…

SEO Copywriting - dowiedz się jak pozycjonować swoją stronę w internecie.

  SEO copywriting (Search Engine Optimization copywriting), jest to technika pisania szczególnych tekstów na stronę internetową. Teksty te są odpowiednio zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarki internetowej (w przypadku Polski jest…