Amor, serce, strzała, kieszeń – czyli jak zarobić na Walentynkach.
Reklama, Biznes, KulturaRok rocznie luty jest miesiącem wielkiego poruszenia w całej branży usługowo-handlowej. Już na samym początku miesiąca z witryn sklepowych uśmiechają się do nas życzliwie pluszowe serca, porcelanowe amory, a w głośnikach galerii…
10 najlepszych reklam wszechczasów.
Reklama, Biznes, KulturaRam Trucks, "Farmer," 2013
Spot samochodowej marki Ram Trucks został okrzyknięty jedną z najlepszych reklam 2013 roku.
Apple, 1984
Gratka dla fanów firmy Apple. Reklama komputerów Macintosh z 1984 roku.
Snickers, 2010-2015
W…
Jak wybrać dobry hosting dla strony internetowej?
Reklama, Biznes, KulturaJeszcze parę lat temu funkcja strony internetowej sprowadzała się do biernie wiszącej w sieci wizytówki dużych przedsiębiorstw.
Dziś jest zupełnie inaczej. Teraz stronę internetową posiada praktycznie każda, nawet najmniejsza firma.
Ostatnio…
Sztuka w reklamie, czy to się opłaca?
Reklama, Biznes, KulturaZdania na temat wykorzystywania dzieł sztuki w reklamie są podzielone. Widać to szczególnie wśród opinii środowiska (ludzie kultury vs ludzie reklamy).
Krytyka takich zabiegów nie spowodowała jednak ich zaniechania. Wręcz przeciwnie.…
Google Analytics – darmowa statystyka dla Twojej firmy cz.2
Poradnik dla firmJakie dane dostarcza Google Analytics? Jak je prawidłowo zinterpretować?
Zanim zaczniesz czytać dalej, upewnij się, że zapoznałeś się z pierwszą częścią artykułu.
Google Analytics to potężne narzędzie, które dostarcza…
Najbardziej kontrowersyjne reklamy wszechczasów.
Reklama, Biznes, Kultura
Najpierw myśl, potem działaj.
Ford Motor Co. nie zastosował się do tej powszechnie znanej zasady i w 2013 roku musiał przeprosić za serię skandalicznych reklam, które przedstawiały skrępowane i zakneblowane kobiety w bagażniku…
Google Analytics – darmowa statystyka dla Twojej firmy cz.1
Poradnik dla firm
Co to jest Google Analytics?
Google Analytics to potężne narzędzie do analizy statystyk stron WWW, aplikacji mobilnych, e-kiosków oraz innych urządzeń.
W 2005 roku firma Google udostępniła usługę Analytics za darmo dla wszystkich…
Dlaczego wizerunek marki jest ważny?
Reklama, Biznes, KulturaCo to jest wizerunek marki?
Jesteś konsumentem pewnych marek, produktów. Nie myślisz teraz o nich, ale gdy powiem Gilette, w Twojej głowie zaczną piętrzyć się skojarzenia związane z marką.
Dla Gilette będzie to pewnie: niezawodna,…
SEO Copywriting – Skuteczne pozycjonowanie strony internetowej
Poradnik dla firmSEO copywriting (Search Engine Optimization copywriting), jest to technika pisania szczególnych tekstów na stronę internetową. Teksty te są odpowiednio zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarki internetowej (w przypadku Polski jest to wyszukiwarka…
„Nazwij to inaczej!” Czyli jak wybrać nazwę dla swojej firmy.
Poradnik dla firm
Dzięki nazwom myślimy! Cały świat, zarówno ten materialny, jak i ten abstrakcyjny posiada elementy, które jakoś musimy przywołać do pamięci. Służą do tego nazwy, są one niejako etykietami dla tych elementów. Każdy element…
Reklama w sztuce i kulturze – wywiad z Jakubem Biegajem, dyrektorem naczelnym Teatru Syrena w Warszawie.
Reklama, Biznes, Kultura, WywiadyJakub Biegaj - Dyrektor Teatru Syrena w Warszawie
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. W latach 2008-2010 kierował Działem Promocji Teatru Wielkiego-Opery Narodowej. Był także doradcą…
Logo, zbędny dodatek czy ważny element firmy?
Reklama, Biznes, KulturaPytanie niby błahe, z pozoru może nawet retoryczne... ,,No oczywiście, że logo to integralna i ważna część wizerunku przedsiębiorstwa!” Gdyby jednak faktycznie było to takie oczywiste, nie czułbym potrzeby napisania tego krótkiego…