W tym roku wiele marek zdecydowało się na nowe logo. Po Ikei i Facebooku, przyszedł czas na Warner Bros. WB z pewnością każdy z Was zna. Istnieje już od 1923 roku i dostarcza nam rozrywkę produkując światowej klasy filmy, programy telewizyjne i muzykę. Dlaczego po tylu latach przedsiębiorstwo zdecydowało się na zmianę tak rozpoznawalnego i ponadczasowego znaku?

Nowe czasy – nowe logo

Wprowadzony znak graficzny, firma tłumaczy nowymi potrzebami. Warner Bros postawił na prosty symbol, wpisujący się w aktualne trendy. Przedsiębiorstwu zależało również na możliwości modyfikowania symbolu względem poszczególnych projektów marki, zachowując przy tym jego podstawową strukturę i spójność. Z tym zamiarem, powstało logo w dwóch “głównych wersjach”:

nowe logo warner brosWersja płaska logo – minimalistyczny emblemat pozwalający na łatwą modyfikację.

Wersja wzbogacona logo – emblemat z dodatkowym cieniowaniem (sprawiającym wrażenie bardziej przestrzennego znaku) oraz obwódką tarczy. Logo z zamiarem wykorzystania przy produkcjach filmowych i telewizyjnych. Dostosowane do prezentacji na dużym ekranie.

Poniżej Warner Bros zaprezentował przykładowe modyfikacje podstawowej wersji logo:

logo warner bros wariant 1

nowe logo

Co sądzicie o rebrandingu marki Warner Bros? Dajcie znać w komentarzach!

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *