W tym roku wiele marek zdecydowało się na nowe logo. Po Ikei i Facebooku, przyszedł czas na Warner Bros. WB z pewnością każdy z Was zna. Istnieje już od 1923 roku i dostarcza nam rozrywkę produkując światowej klasy filmy, programy telewizyjne i muzykę. Dlaczego po tylu latach przedsiębiorstwo zdecydowało się na zmianę tak rozpoznawalnego i ponadczasowego znaku?
Nowe czasy – nowe logo
Wprowadzony znak graficzny, firma tłumaczy nowymi potrzebami. Warner Bros postawił na prosty symbol, wpisujący się w aktualne trendy. Przedsiębiorstwu zależało również na możliwości modyfikowania symbolu względem poszczególnych projektów marki, zachowując przy tym jego podstawową strukturę i spójność. Z tym zamiarem, powstało logo w dwóch „głównych wersjach”:
Wersja płaska logo – minimalistyczny emblemat pozwalający na łatwą modyfikację.
Wersja wzbogacona logo – emblemat z dodatkowym cieniowaniem (sprawiającym wrażenie bardziej przestrzennego znaku) oraz obwódką tarczy. Logo z zamiarem wykorzystania przy produkcjach filmowych i telewizyjnych. Dostosowane do prezentacji na dużym ekranie.
Poniżej Warner Bros zaprezentował przykładowe modyfikacje podstawowej wersji logo:
Co sądzicie o rebrandingu marki Warner Bros? Dajcie znać w komentarzach!