Instagram jest jednym z wiodących platform social media, gdzie możemy śledzić najnowsze trendy i wydarzenia ze świata. Co jakiś czas IG wprowadza również nowe funkcje pomocne przedsiębiorcom. Dlatego też liczba firm obecnych na Instagramie mocno wzrosła. Ciężko przecież nie wykorzystać okazji do rozwoju brandu, skoro jest ona praktycznie podsuwana pod nos. Powołując się na statystyki, aż 80% użytkowników platformy obserwuje przynajmniej jeden profil biznesowy, a 60% sukcesywnie odkrywa nowe produkty przy pomocy Instagramu. Dodam jeszcze, że 75% użytkowników, którzy zobaczyli dany produkt na platformie podjęło dalszą interakcję z marką np. odwiedzenie witryny firmy.

Instagram pomaga przedsiębiorcom

Jeżeli prowadzisz firmowe konto na Instagramie, albo po tym wstępie zdecydowałeś się je założyć – przekazuję ostatnio opublikowane, oficjalne wskazówki od IG. Platforma doradza, jak tworzyć bardziej wyrazistą treść i umocnić swoją pozycję na Instagramie.

Tutaj znajdziesz oficjalny poradnik step by step o tworzeniu zdjęć i wideo na platformę. Pod tym linkiem IG podaje wskazówki pomagające zwiększyć sprzedaż produktów przez swoją platformę, a tutaj jak zaplanować treści z okazji świątecznego okresu.

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Wypowiedz się!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *