Branding dla nowo powstających marek
Najprościej mówiąc branding, to identyfikacja wizualna oraz strategia marki. Dlaczego te dwie rzeczy idą ze sobą w parze?
Zakładając firmę musisz wiedzieć do kogo chcesz dotrzeć. Kto ma być docelowym odbiorcą Twojego produktu/usługi. Oferty z dziecięcymi butami nie będziesz przecież kierował do bezdzietnych osób o statusie singla. Identyfikacja wizualna musi być spójna – zarówno z produktem, jak i przekazem, który marka chce naświetlić odbiorcom.
Branding, to coś więcej niż logo, czy starannie wyselekcjonowana oferta firmy. Branding, to komunikacja z odbiorcami i budowanie relacji. Dobrze przygotowany, wyróżni Cię na tle konkurencji oraz pokaże mocne strony Twojej marki. Konsumenci zaczną utożsamiać się z firmą i będą chcieli do Ciebie wracać.
Kliknij na poniższy przycisk i wypełnij branding brief.
Rebranding dla istniejących marek
Rebranding marki, to odświeżenie lub kompletna zmiana wizerunku przedsiębiorstwa. Należy pamiętać, że pod pojęciem wizerunku firmy kryje się nie tylko logo, czy kolorystyka towarzysząca. Rebranding często wiąże się również ze zmianą ogólno przyjętej strategii brandu, jej celów, a nawet grupy odbiorców docelowych.
Kiedy przeprowadzić rebranding marki?
- marka jest kojarzona negatywnie pośród konsumentów
- planowane jest rozszerzenie działalności na inne rynki
- następuje fuzja / przejęcie firmy
- brand nie wpasowuje się w obecne czasy (posiada przestarzałą strategię / identyfikację wizualną)
- firma nie odnajduje się w realiach rynkowych / nie wykorzystuje swojego potencjału
Kliknij poniższy przycisk i wypełnij rebranding brief!