Prowadzisz firmę i chcesz wiedzieć jak skutecznie dotrzeć do klienta? Interesują Cię trendy w reklamie? A może tworzysz blog i nie wiesz jak skutecznie pozycjonować witrynę w Google? Odpowiedzi na te (i inne ;) zagadnienia znajdziesz na naszym Tiger Blogu – blogu o reklamie, biznesie, kulturze. Miłej lektury!
Jeżeli wciąż jesteś głodny wiedzy – sprawdź nasz video blog tutaj -> O Reklamie, Biznesie, Kulturze
Dlaczego Gutenberg dostałby zawału, gdyby wybrał się dziś do księgarni.
Reklama, Biznes, KulturaRęka do góry kto wie, gdzie w Polsce znajduje się najdroższa księga świata! A najbliższy Empik?
"Polacy nie kupują książek!" czytam w gazecie. Rynek księgarski w Polsce ma się ku upadkowi, nikt nikomu nie płaci, zamykane są małe…
Czy jaskiniowcy mieli Facebooka? Czyli social media dawniej.
Reklama, Biznes, KulturaFacebook
Na pewno większość z Was wie co nieco o najdawniejszych dziełach sztuki, jakie zdołano odkryć. Tak, chodzi o malowidła skalne z czasów prehistorycznych. Naukowcy nie są jednogłośni, co do funkcji tych malowideł, ale jedno…
Amor, serce, strzała, kieszeń – czyli jak zarobić na Walentynkach.
Reklama, Biznes, KulturaRok rocznie luty jest miesiącem wielkiego poruszenia w całej branży usługowo-handlowej. Już na samym początku miesiąca z witryn sklepowych uśmiechają się do nas życzliwie pluszowe serca, porcelanowe amory, a w głośnikach galerii…
10 najlepszych reklam wszechczasów.
Reklama, Biznes, KulturaRam Trucks, "Farmer," 2013
Spot samochodowej marki Ram Trucks został okrzyknięty jedną z najlepszych reklam 2013 roku.
Apple, 1984
Gratka dla fanów firmy Apple. Reklama komputerów Macintosh z 1984 roku.
Snickers, 2010-2015
W…
Jak wybrać dobry hosting dla strony internetowej?
Reklama, Biznes, KulturaJeszcze parę lat temu funkcja strony internetowej sprowadzała się do biernie wiszącej w sieci wizytówki dużych przedsiębiorstw.
Dziś jest zupełnie inaczej. Teraz stronę internetową posiada praktycznie każda, nawet najmniejsza firma.
Ostatnio…
Sztuka w reklamie, czy to się opłaca?
Reklama, Biznes, KulturaZdania na temat wykorzystywania dzieł sztuki w reklamie są podzielone. Widać to szczególnie wśród opinii środowiska (ludzie kultury vs ludzie reklamy).
Krytyka takich zabiegów nie spowodowała jednak ich zaniechania. Wręcz przeciwnie.…