adwords poradnik

Google, to najpopularniejsza wyszukiwarka internetowa w Polsce. Korzysta z niej, aż 97% internautów i do wszystkich możesz dotrzeć
ze swoją reklamą! Nieźle, prawda? Powiem Ci więcej. 90% osób pieczołowicie szuka w internecie produktów i usług, z którymi wcześniej mieli już styczność, a 75% polskich internautów dokonało już zakupu w sieci! Statystyki mówią same za siebie. Zakasaj więc rękawy,
skup się i czytaj uważnie, bo w tym poradniku dowiesz się jak dotrzeć do potencjalnego klienta, za pomocą wyszukiwarki.
Po przeczytaniu całego poradnika gwarantuję Ci, że będziesz wiedział, jak wygląda skuteczna kampania AdWords, jak taką kampanię stworzyć i pozyskać z niej nowych klientów.

Jak założyć konto AdWords – skuteczna kampania AdWords, pierwsze kroki

  • 1. Chcąc aktywować konto AdWords, musisz posiadać konto GMail. Przejdź do strony www.google.pl/adwords i kliknij przycisk Zacznij od razu.

zakładanie konta 1

  • 2. Kliknij Pomiń instrukcję konfiguracji – unikniesz w ten sposób tworzenia kampanii zaraz po założeniu konta.

zakladanie konta 2

  • 3. Na następnej stronie podaj swój adres email, kraj, strefę czasową oraz walutę. Po uzupełnieniu – Zapisz i kontynuuj.

zakladanie konta 3

Po przejściu tych 3 kroków zobaczysz powitalną stronę AdWords, a na podanego maila otrzymasz wiadomość o pomyślnej rejestracji konta. Dowiesz się również, że zostanie ono aktywowane po konfiguracji metody płatności oraz utworzeniu pierwszej kampanii.

  • 4. W prawym, górnym rogu kliknij ikonkę koła zębatego, a następnie opcję Płatności.zakladanie konta 4Wybierz kraj, w którym znajduję się Twoja firma i przejdź dalej.
  •  5. W następnym kroku Google poprosi Cię o wypełnienie formularza dotyczącego działalności jaką prowadzisz.
    Dane będą wykorzystywane do wystawiania faktur za kampanie. W polu Forma płatności do wyboru masz dwie opcje:
    płatności automatyczne oraz płatności ręczne. Przy pierwszej opcji od razu możesz zacząć kampanię. Pieniądze pobierane są z karty automatycznie, co miesiąc lub po przekroczeniu 200pln. Możesz także skorzystać z opcji Dokonaj płatności, aby w danym momencie uregulować należności. Wybór płatności ręcznych pozwoli Ci na wpłatę określonej kwoty na konto AdWords i uruchomieniu reklam, dopiero po jej zaksięgowaniu. Kampanie będą się wyświetlały dopóki środki nie zostaną wykorzystane.

 

Gratulacje! Przebrnąłeś przez wszystkie etapy zakładania konta AdWords. Teraz możesz stworzyć swoją pierwszą kampanię!
Zanim jednak zaczniesz, podpowiem Ci, że nowym użytkownikom Google oferuje kupony na start o wartości 200pln.
Chcesz dowiedzieć się jak uzyskać dodatkowe środki na reklamę? Kliknij www.greentiger.pl/darmowe-kupony-adwords/ i dowiedz się jak zdobyć darmowy kupon AdWords!

Do analizowania przebiegu kampanii oraz ruchu na Twojej stronie internetowej przyda Ci się rozbudowane narzędzie, jakim jest Google Analytics. Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak z niego korzystać przeczytaj artykuł www.greentiger.pl/google-analytics-darmowa-statystyka-dla-twojej-firmy-cz-1/

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *