adwords poradnik

Darmowy kupon AdWords o wartości 200pln jest dostępny dla każdego nowego użytkownika Google AdWords.
Warunkiem skorzystania z dodatkowej kwoty jest zasilenie konta o 100pln (w ramach opcji Płatności ręczne) lub wydanie na kampanię 100pln (w ramach opcji Płatności automatyczne). Jeżeli nie posiadasz konta AdWrods kliknij tutaj Jak założyć konto AdWords i dowiedz się jak szybko i sprawnie możesz je założyć.

Jak zdobyć darmowy kupon AdWords od Google

  • 1. Przejdź do witryny www.google.pl/intl/pl/adwords/coupons/, w polu do tego przeznaczonym wpisz swój adres email i kliknij niebieski przycisk Odbierz kod.

kupon adwords

  • 2. Na podaną adres mailowy otrzymasz wiadomość wraz z kodem kuponu. Zaloguj się na swoje konto AdWords.
    W prawym górnym rogu kliknij ikonę koła zębatego, następnie zakładkę Płatności.

zakladanie konta 4

Po przekierowaniu na stronę między aktualnym saldem, a profilem znajdziesz okienko zatytułowane Forma płatności.
Pod akapitem widnieje link Zarządzaj kodami promocyjnymi, który należy kliknąć.zarzadzaj kodami

  • 3. Strona, na której się znajdujesz posiada dwie zakładki. W pierwszej z nich (Moje promocje) kliknij czerwony przycisk
    + KOD PROMOCYJNY. Skopiuj przesłany kod z maila,wklej w pole wypełnione „X” i kliknij niebieski przycisk Zapisz.dodaj kod

Tak jak wspomniałem na początku, kupon zostanie aktywowany, gdy wydasz kwotę 100pln, bądź wpłacisz ją uprzednio na konto. Gdyby Twój kupon np. nie doszedł, zadzwoń na infolinię AdWords (800 007 207), a konsultant Google pomoże Ci w rozwiązaniu problemu :)

Kliknij i przeczytaj również artykuł poświęcony Google Analytics. Jest to rozbudowane narzędzie służące do analizy przepływu użytkowników i ich zachowania na stronie internetowej. Pomoże Ci ono również w śledzeniu przebiegu kampanii AdWords.
Dzięki danym z Google Analytics będziesz mógł m.in. trafniej targetować reklamy do klientów docelowych www.greentiger.pl/google-analytics-darmowa-statystyka-dla-twojej-firmy-cz-1/

 

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *