Prowadzisz firmę i chcesz wiedzieć jak skutecznie dotrzeć do klienta? Interesują Cię trendy w reklamie? A może tworzysz blog i nie wiesz jak skutecznie pozycjonować witrynę w Google? Odpowiedzi na te (i inne ;) zagadnienia znajdziesz na naszym Tiger Blogu – blogu o reklamie, biznesie, kulturze. Miłej lektury!

Jeżeli wciąż jesteś głodny wiedzy – sprawdź nasz video blog tutaj -> O Reklamie, Biznesie, Kulturze

analytics

Google Analytics – darmowa statystyka dla Twojej firmy cz.2

Jakie dane dostarcza Google Analytics? Jak je prawidłowo zinterpretować? Zanim zaczniesz czytać dalej, upewnij się, że zapoznałeś się z pierwszą częścią artykułu. Google Analytics to potężne narzędzie, które dostarcza…
project runway

Najbardziej kontrowersyjne reklamy wszechczasów.

Najpierw myśl, potem działaj. Ford Motor Co. nie zastosował się do tej powszechnie znanej zasady i w 2013 roku musiał przeprosić za serię skandalicznych reklam, które przedstawiały skrępowane i zakneblowane kobiety w bagażniku…
analytics

Google Analytics – darmowa statystyka dla Twojej firmy cz.1

Co to jest Google Analytics? Google Analytics to potężne narzędzie do analizy statystyk stron WWW, aplikacji mobilnych, e-kiosków oraz innych urządzeń. W 2005 roku firma Google udostępniła usługę Analytics za darmo dla wszystkich…
wizerunek firmy

Dlaczego wizerunek marki jest ważny?

Co to jest wizerunek marki? Jesteś konsumentem pewnych marek, produktów. Nie myślisz teraz o nich, ale gdy powiem Gilette,  w Twojej głowie zaczną piętrzyć się skojarzenia związane z marką. Dla Gilette będzie to pewnie: niezawodna,…
seo copywriting

SEO Copywriting – Skuteczne pozycjonowanie strony internetowej

SEO copywriting (Search Engine Optimization copywriting), jest to technika pisania szczególnych tekstów na stronę internetową. Teksty te są odpowiednio zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarki internetowej (w przypadku Polski jest to wyszukiwarka…
naming

„Nazwij to inaczej!” Czyli jak wybrać nazwę dla swojej firmy.

Dzięki nazwom myślimy! Cały świat, zarówno ten materialny, jak i ten abstrakcyjny posiada elementy, które jakoś musimy przywołać do pamięci. Służą do tego nazwy, są one niejako etykietami dla tych elementów. Każdy element…