Prowadzisz firmę i chcesz wiedzieć jak skutecznie dotrzeć do klienta? Interesują Cię trendy w reklamie? A może tworzysz blog i nie wiesz jak skutecznie pozycjonować witrynę w Google? Odpowiedzi na te (i inne ;) zagadnienia znajdziesz na naszym Tiger Blogu – blogu o reklamie, biznesie, kulturze. Miłej lektury!

Jeżeli wciąż jesteś głodny wiedzy – sprawdź nasz video blog tutaj -> O Reklamie, Biznesie, Kulturze

6365101775 3eef9a5c39 b

Dlaczego Gutenberg dostałby zawału, gdyby wybrał się dziś do księgarni.

Ręka do góry kto wie, gdzie w Polsce znajduje się najdroższa księga świata! A najbliższy Empik? "Polacy nie kupują książek!" czytam w gazecie. Rynek księgarski w Polsce ma się ku upadkowi, nikt nikomu nie płaci, zamykane są małe…
social media 550766 1920

Czy jaskiniowcy mieli Facebooka? Czyli social media dawniej.

Facebook Na pewno większość z Was wie co nieco o najdawniejszych dziełach sztuki, jakie zdołano odkryć. Tak, chodzi o malowidła skalne z czasów prehistorycznych. Naukowcy nie są jednogłośni, co do funkcji tych malowideł, ale jedno…
walentynki

Amor, serce, strzała, kieszeń – czyli jak zarobić na Walentynkach.

Rok rocznie luty jest miesiącem wielkiego poruszenia w całej branży usługowo-handlowej. Już na samym początku miesiąca z witryn sklepowych uśmiechają się do nas życzliwie pluszowe serca, porcelanowe amory, a w głośnikach galerii…
Snickers

10 najlepszych reklam wszechczasów.

Ram Trucks, "Farmer," 2013 Spot samochodowej marki Ram Trucks został okrzyknięty jedną z najlepszych reklam 2013 roku. Apple, 1984 Gratka dla fanów firmy Apple. Reklama komputerów Macintosh z 1984 roku. Snickers, 2010-2015 W…
host

Jak wybrać dobry hosting dla strony internetowej?

Jeszcze parę lat temu funkcja strony internetowej sprowadzała się do biernie wiszącej w sieci wizytówki dużych przedsiębiorstw. Dziś jest zupełnie inaczej. Teraz stronę internetową posiada praktycznie każda, nawet najmniejsza firma. Ostatnio…
bruegel king

Sztuka w reklamie, czy to się opłaca?

Zdania na temat wykorzystywania dzieł sztuki w reklamie są podzielone. Widać to szczególnie wśród opinii środowiska (ludzie kultury vs ludzie reklamy). Krytyka takich zabiegów nie spowodowała jednak ich zaniechania. Wręcz przeciwnie.…