Branding marki Puppiness – branding Warszawa

Naming, czyli jak powstała nazwa firmy – Puppiness

branża: marka odzieżowa/akcesoria
tematyka: zwierzęta – psy/koty

Zwierzęta niosą wiele uśmiechu, radości, ciepła i rozbawienia. Takie wizerunek przyjęła również marka Pupiness. Odzież z nietuzinkowymi, kolorowymi grafikami, z tematyką zwierzęcą. Wyróżniająca się na tle innych, powodująca rozbieganie się kącików ust w przeciwne strony. Szperając w pozytywnych emocjach, za słowo klucz przyjęliśmy “szczęście”. W przyszłości firma planuje ekspansję na rynki międzynarodowe. Niezbędne było stworzenie nazwy w języku angielskim. “Szczęście” ang. Happiness połączyliśmy ze słowem Puppy, tłumaczone na “szczenię, szczeniak, piesek. Tak powstało Puppiness, do którego dobraliśmy międzynarodową domenę z rozszerzeniem *shop – www.puppiness.shop

Projekt logo

Branding marki – następny krok – koncept logo.

Po wcześniejszym zapoznaniu się z istniejącą konkurencją, zebraliśmy się, żeby skonfrontować nasze pomysły, a te najlepsze naszkicować. Finalny projekt logo, to postać psa rasy jamnikowatej, z wesoło merdającym ogonem. W tułów wkomponowaliśmy nazwę firmy tak, żeby wszystko tworzyło wspólną całość. Przygotowaliśmy również dwa wymienne slogany towarzyszące brandowi:

“Be Puppiness”

“Puppiness state of mind”

Projekt sklepu internetowego Puppiness.shop – sklep ecommerce